free counters

Thursday, February 18, 2010

Join invite5Malaysia Group



invite5 - ape yang heboh sangat, program ini adalah program 'PTC' yang mana kita memperolehi pendapatan sampingan dengan membuat review pada iklan atau web, ianya agak baru jadi lebih baik JOIN sekarang, nampaknya bakal meletop sedikit masa lagi.

Kerjenye mudah aje register, install toolbar pada web browser anda, klik button ads, preview dah tu je. anda dapat duit. Anda juga boleh ajak kawan-kawan join dalam kumpulan anda dan bila kawan-kawan KLIK seperti mana anda buat setiap hari sekurang-kurangnya preview 5 ads/iklan anda juga akan dapat extra income daripada kawan-kawan anda..tu je

Apa yang bagusnya....menjadi ahli/membership adalah FREE tak kene sebarang bayaran untuk mendaftar menjadi ahli

Jadi disamping melayari internet,chatting ke, tengok emailke...anda juga dapat buat duit sampingan daripada tak dapat apa-apa hasil dengan join INVITE5 dapatlah juga hasil, jadi barulah berbaloi anda melayari internet.

Mungkin ada yang katakan ...alah ciput je income...sen..sen je dapat, ermm bayang kan kalau ramai kawan-kawan anda join in...baru anda tau...lagipun FREE.

Sekiranya anda berumur 13 tahun dan keatas dah layak untuk join sebagai ahli. Blog INVITE5 malaysia ini dibuat untuk memberi panduan kepada mereka-mereka yang nak tahu bagaimana nak join....panduan-pandua untuk memudahkan pendaftaran akan di berikan di blog ini.

sekiranya anda tak tahu bagaimana nak register anda boleh email atau tinggalkan komen, saya sedia membantu.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More